SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju:
Naziv: KanaPure, podjetniške in poslovne storitve d.o.o.
Naslov: Ljubljanska cesta 26
Mesto: 1241, Kamnik

IBAN: SI56 6100 0002 8451 805 (Delavska hranilnica d.d.)
Matična št.: 9474579000
ID za DDV: 16091400

Direktor: Tilen Kavčič
Prokurist: Nik Štebe

1.  Na splošno

Splošni pogoji poslovanja so oblikovani v skladu z veljavnimi predpisi s področja varstva potrošnikov, upoštevajoč priporočila Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodne standarde za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino www.kanapure.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") upravlja podjetje KanaPure d.o.o., ki deluje kot ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju "Trgovec").
Z registracijo v spletni trgovini uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako njegovemu elektronskemu naslovu, ter si določi geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno identificirata uporabnika in sta povezana z vnesenimi podatki. Z registracijo uporabnik potrjuje, da je polnoleten in popolnoma poslovno sposoben. Registracija omogoča uporabniku pravico do nakupa, s katerim postane uporabnik kupec.
Ti Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti obiskovalcev, uporabnikov in kupcev ter urejajo poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja, vključno z imenom, sedežem podjetja in registrsko številko,
• kontaktne informacije, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s strankami, kot so e-poštni naslov in telefonska številka,
• pomembne lastnosti izdelkov ali storitev, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
• razpoložljivost izdelkov, ki naj bi bili na voljo v razumnem roku,
• pogoje dostave izdelkov ali izvajanja storitev, vključno z načinom, krajem in rokom dostave,
• jasno določene cene, vključno z davki in stroški prevoza,
• način plačila in dostave,
• veljavnost ponudbe v časovnem okviru,
• rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe, vključno s pogoji za odstop in morebitnimi stroški vračila izdelka,
• postopek za obravnavo pritožb, vključno z kontaktom za stik s strankami.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini je dinamična in se zaradi spletnega poslovanja pogosto posodablja.
Izdelki, ki so na zalogi, se običajno dostavijo v 2 do 4 delovnih dneh na naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na določen naslov dostavi kasneje (glej točko 10.). Za ostale izdelke veljajo roki dostave, navedeni ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem časovnem roku.
Možnost plačila za izdelke je tudi po povzetju.

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku ponuja naslednje možnosti plačila za nakup izdelkov iz spletne trgovine:
• z gotovino ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);
• s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa...);


5. Navajanje cen

Cena na spletni strani velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine. Možni so dodatni stroški, odvisno od izbranega načina plačila (glej točko 4).

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene so veljavne v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato ostanejo veljavne le do morebitnih sprememb. Kljub našim prizadevanjem za zagotavljanje najbolj ažurnih in natančnih informacij se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bomo:
• uporabnika (kupca) obvestili o spremembah cen in mu ponudili možnost, da spremeni svoje naročilo ali ga delno ali v celoti prekliče brez dodatnih stroškov; ali
• uporabniku (kupcu) omogočili odstop od nakupa in mu ponudili rešitev, ki bo ustrezala obema stranema in zagotovila zadovoljstvo.

6. Celoten postopek nakupa
6.1. Postopek (koraki), ki vodi do sklenitve pogodbe

Med postopkom nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki postopka:
• vnos v spletno trgovino s pomočjo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če je uporabnik (kupec) že ustvaril uporabniški račun (glej tudi točko 1.);
• iskanje želenega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
• izbor želenega izdelka za nakup;
• dodajanje izbranega izdelka v nakupovalno košarico;
• določitev želene količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če je ta potreben;
• izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
• izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če so ti potrebni;
• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka orodja, ki zaznajo in popravijo morebitne napake pred potrditvijo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku omogočeno, da prek grafičnega uporabniškega vmesnika:

• pregleda izbrane izdelke v nakupovalni košarici, vključno s količino in cenami;
• spreminja količino izdelkov in preverja novo ceno;
• odstrani izdelke iz nakupovalne košarice, če jih ne želi kupiti;
• pregleduje davke, ki se obračunavajo na izbrane izdelke.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku omogočeno, da prek grafičnega uporabniškega vmesnika:
• spreminja način dostave izdelka;
• spreminja način plačila;
• pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3. Sprejeto naročilo

Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, ki potrjuje sprejetje naročila. V roku ene ure od prejema tega obvestila ima uporabnik možnost preklica naročila brez posledic. Po potrditvi naročila uporabnik ne more več spreminjati vsebine naročila. Vse podrobnosti in status posameznega naročila so uporabniku vedno dostopni v njegovem profilu na spletni strani Trgovca.

6.4. Potrjeno naročilo

 Če uporabnik naročila ne prekliče, bo naročilo nadalje obdelano. Trgovec bo preveril naročilo, preveril dobavljivost izdelkov in ga nato potrdil ali zavrnil z ustreznim razlogom. V nekaterih primerih Trgovec lahko tudi pokliče uporabnika na telefonsko številko, ki jo je navedel, za potrditev ali preverjanje podatkov o naročilu. Ko je naročilo potrjeno, bo Trgovec uporabnika obvestil o predvidenem roku dostave preko elektronske pošte. Na tej stopnji je kupoprodajna pogodba med uporabnikom in Trgovcem nepreklicno sklenjena.

6.5. Odpremljeno blago

V dogovorjenem roku Trgovec pripravi naročene izdelke, jih pošlje in o tem obvesti uporabnika (kupca) preko elektronske pošte.

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec izda uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, račun v pisni obliki, ki ga priloži k pošiljki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je shranjena v elektronski obliki na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Sklenitev kupoprodajne pogodbe med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) nastopi v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa določeni in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@kanapure.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (glej točko 15.). Trgovec ne sprejema vračila izdelkov, ki so bili odprti in delno ali v celoti porabljeni.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

9. Uveljavljanje stvarne napake

Uveljavljanje stvarne napake pomeni proces, v katerem kupec izdelek, ki ni skladen z dogovorom ali ima napako, reklamira pri Trgovcu.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov ima uporabnik (kupec) pravico uveljavljati stvarno napako, kar pomeni zahtevanje:
• odpravo napake,
• zamenjavo blaga z novim, brezhibnim izdelkom,
• delno povračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, ali
• celotno vračilo plačanega zneska.
Stvarno napako lahko uporabnik (kupec) uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, če ta ne deluje pravilno ali nima lastnosti, ki so bile zagotovljene s strani Trgovca.

10. Vračilo denarja v primeru neučinkovitosti

10.1. Na splošno

Trgovec si prizadeva zagotoviti visoko kakovostne izdelke, ki izpolnjujejo pričakovanja naših strank. Kljub temu razumemo, da lahko izdelki ne delujejo enako za vsakega uporabnika in da se rezultati lahko razlikujejo.
Z namenom, da bi zagotovili zadovoljstvo strank in gradili zaupanje v naše izdelke, ponujamo 100% vračilo denarja v primeru neučinkovitosti. Ta politika vračila velja izključno za izdelke, ki so bili kupljeni neposredno od podjetja Kanapure d.o.o. in se nanaša na neučinkovitost izdelka pri doseganju pričakovanih rezultatov ob pravilni uporabi, kot so navedeni v opisih izdelkov.

10.2. Zahteva za vračilo denarja
Uporabnik ima pravico zahtevati vračilo denarja v roku 60 dni od datuma nakupa. Vlogo za vračilo je treba poslati natisnjeno in v celoti izpolnjeno na naslov podjetja Kanapure d.o.o., Ljubljanska cesta 26, 1241 Kamnik. Vlogo mora vključevati:

• Osebni podatki uporabnika: Ime in priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov.
• Podatki o nakupu: Datum nakupa, številka naročila ali računa, opis kupljenega izdelka.
• Dokazilo o nakupu: Kopija računa ali potrdilo o nakupu.
• Razlog za vračilo: Natančen opis razlogov za vračilo zaradi neučinkovitosti izdelka, vključno s pričakovanimi in dejanskimi rezultati.
• Dokazi o uporabi izdelka: Vključitev dnevnika uporabe, zabeležke o simptomih ali druge relevantne dokumentacije, ki podpira trditev o neučinkovitosti.
• Izjava o pravilni uporabi izdelka: Potrditev, da je bil izdelek uporabljen v skladu z navodili za uporabo.
• Želeni način povračila: Povrnitev na izvorno plačilno sredstvo, izdaja dobropisa.

Da bi bila zahteva za vračilo denarja upravičena, mora uporabnik zagotoviti vse zgoraj navedene dokaze o neučinkovitosti izdelka.



10.3. Vloga za vračilo denarja v primeru neučinkovitosti

Vlogo za zahtevo shranite, natisnete, izpolnite in pošljete.
Prenos »Vloga za vračilo denarja v primeru neučinkovitosti« (61 kb)
Trgovec si pridržuje pravico vlogo kadar koli spremeniti brez predhodnega obvestila.

10.4. Obravnava vloge za vračilo denarja v primeru neučinkovitosti

Trgovec si pridržuje pravico zavrniti zahtevo za vračilo denarja, če se ugotovi, da je zahteva neupravičena ali če uporabnik ni sledil priporočenim navodilom za uporabo izdelka.

10.5. Vračilo denarja oz. izdaja dobropisa v primeru neučinkovitosti

V primeru odobritve zahtevka za vračilo denarja bo trgovec uporabniku v celoti povrnil kupnino v roku 14 dni od odobritve vračila denarja po obravnavi poslane vloge, upoštevajoč izvorno plačilno sredstvo uporabnika. Časovni rok 14 dni velja prav tako za izdajo dobropisa stranki.

Ta politika vračila denarja v primeru neučinkovitosti velja izključno za izdelke podjetja Kanapure d.o.o. in se lahko kadar koli spremeni brez predhodnega obvestila.



11. Dostava blaga


Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Za dostavo pošiljk je pogodbeni partner Trgovca Pošta Slovenije, vendar si Trgovec pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če meni, da bo naročilo lahko izpolnil učinkoviteje.
V primeru, da uporabnik izdelke prevzame po poštnem povzetju, bo moral plačati tudi poštne stroške.

12. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za varovanje prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Delavska hranilnica d. d..
Avtorizacije kreditnih kartic se izvajajo v realnem času z neposrednim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Uporabnik je prav tako odgovoren za varnost, zato mora poskrbeti za zaščito svojega uporabniškega imena in gesla ter uporabiti ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne bo sprejemal naročil od oseb, za katere ve ali sumi, da so otroci, razen če imajo izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. Prav tako ne bo ponujal prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki bi lahko škodovale otrokom.
Brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov Trgovec ne bo zbiral ali uporabljal osebnih podatkov, ki se nanašajo na otroke, niti ne bo delil takšnih podatkov s tretjimi osebami.
Vsaka komunikacija, ki je namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala njihove zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

14. Politika zasebnosti

Pravno obvestilo je del teh Splošnih pogojev poslovanja.

15. Odgovornost

Trgovec se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena hitro spremenijo, kar lahko prepreči pravočasno popravilo objavljenih podatkov. V takem primeru bo Trgovec obvestil uporabnika (kupca) o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne slike.
Po oddaji pošiljke z naročenimi izdelki na pošto Trgovec ne odgovarja za fizične poškodbe, uničenje, izgubo ali manjkajoče vsebine v pošiljki ali znake odprtja. V takih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, tako da prinese pošiljko na najbližjo pošto v enakem stanju, izpolni reklamacijski zapisnik in skupaj s Pošto Slovenije poskrbi za rešitev reklamacije.

16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ki omogoča uporabnikom (kupcem), da se obrnejo na določeno osebo telefonsko ali po elektronski pošti v primeru težav. V primeru težav se uporabnik (kupec) lahko obrne na tel. št.: 031 447 938 ali pošlje pritožbo na elektronski naslov info@kanapure.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval, ter ga obveščal o poteku postopka. Trgovec bo po svojih najboljših močeh skušal spor rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev ni dosežena, je za reševanje sporov izključno krajevno pristojno sodišče v Ljubljani. Stranki kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupec) velja slovensko materialno in procesualno pravo. Ne uporabljajo se pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

17. Spreminjanje splošnih pogojev poslovanja

Trgovec si pridržuje pravico, da v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so povezana s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike, spremeni in/ali dopolni te Splošne pogoje poslovanja. O vsaki spremembi bo uporabnike obvestil na primeren način, vključno z obveščanjem prek spletne strani www.kanapure.si. Vsaka sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati osem dni po objavi sprememb in/ali dopolnitev. V primeru, da je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v osmih dneh od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo. Če uporabnik v tem roku ne prekliče registracije, se šteje, da sprejema spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja. Preklic registracije se lahko izvede s pisno izjavo, ki jo uporabnik posreduje Trgovcu.


Pogoje poslovanja sta sprejela direktorja podjetja KanaPure d.o.o. v Kamniku, dne 21.12.2023.